ابوعبیده: نبرد علیه دشمن ادامه دارد – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از خبرگزاری دانشجویان یورنا، ابوعبیده، سخنگوی گردان های عزالدین قسام امروز – دوشنبه – در سخنرانی خود به مناسبت یکمین سالگرد فتح العظمین گفت: -نبرد اقصی: یک سال از حرفه ای ترین عملیات کماندویی و موفقیت در دوران معاصر می گذرد.

ابوعبیده ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که تهاجم دشمن به مسجدالاقصی به مرحله خطرناک و بی‌سابقه‌ای رسید.

وی افزود: پس از رسیدن دشمن به مرحله نهایی برنامه ریزی برای زدن ضربه محکمی به مقاومت در غزه، حمله پیش دستانه را به سمت وی ​​انجام دادیم.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: نبرد برای هجوم به الاقصی پس از تشدید شهرک سازی، اشغال، یهودی سازی و تهاجم دشمن به اسرای فلسطینی آغاز شد.

سخنگوی قسام افزود: جبهه‌هایی در اطراف فلسطین وجود دارد که در کنار مردم فلسطین می‌جنگند و حملات مستقیم و قدرتمندی را به دشمن وارد می‌کنند.

وی افزود: دشمن اشغالگر صهیونیستی از دید همه کشورهای جهان یک رژیم مطرود و منفور است. پس از گذشت یک سال از هجوم الاقصی، ملت افسانه ای فلسطین را شاهد هستیم که با وجود جنایات دشمن با حمایت آمریکا و غرب، پایدار و امن باقی مانده است.

ابوعبیده گفت: یک سال می گذرد و ما هنوز نبردی نابرابر با دشمن جنایتکار می کنیم که از جنایت مصون نیست. مجاهدین و مبارزان مقاومت به استقامت و مقاومت افسانه ای خود در سراسر نوار غزه ادامه می دهند.

سخنگوی القسام گفت: هزاران سرباز دشمن را کشته و زخمی کردیم و صدها خودروی زرهی دشمن را از کار انداختیم. انتخاب پیش روی ما ادامه جنگ فرسایشی طولانی و دردناک علیه دشمن است و نبردهای کنونی موفقیت این گزینه را به اثبات رسانده است.

وی افزود: دشمن استکبار از تاریخ درس عبرت نگرفته و از حقایق خود و فرهنگ ملت و ملت ما چیزی نمی داند. شهادت دو رهبر بزرگوار شهید اسماعیل هنیه و شهید حسن نصرالله گواه روشنی بر عدم درک دشمن از ماهیت مقاومت واقعی است. اگر ترور رهبران مقاومت یک پیروزی بود، مقاومت در برابر رژیم اشغالگر پایان می یافت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *