آیین الحاق ۹۰۵ خودرو نجات و تجهیزات امدادی به ناوگان هلال‌ احمر برگزار شد

تبلیغات بنری


مراسم الحاق 905 دستگاه خودرو و سایر تجهیزات امدادی به ناوگان هلال احمر صبح امروز با حضور سرپرست و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: برحسین کولیوند گفت: امروز این خودروها و تجهیزات امدادی با کمک همه اعضای هلال احمر، کارکنان و داوطلبان این هلال احمر آماده شد و برای کمک به مردم و نجات جان آنها در حوادث و حوادث به ناوگان هلال احمر اضافه شد. و از امروز در بین استانداری های کشور توزیع می شود.

کولیوند ادامه داد: علاوه بر خودروهای خریداری شده، 50 هزار چادر اضطراری تیپ 4، 20 فروند پهپاد و 900 دستگاه رادیو دیجیتال برای واکنش سریع در حوادث اضافه شد و 5 ربات امداد و نجات دریایی نیز به ناوگان هلال احمر اضافه شد. قرار است ناوگان در تصادفات انعطاف بیشتری داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: علاوه بر نوسازی ناوگان و تجهیزات، 4 فروند بالگرد و 69 دستگاه خودروی امدادی که روی زمین گیر کرده بودند نیز تعمیر و به ناوگان امداد و نجات هلال احمر اضافه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به مراسم پهلوگیری خودرو در حرم امام خمینی (رحمت الله علیه) گفت: این مکان را انتخاب کردیم تا به امام و شهدا بگوییم به عهد خود وفا کردیم. برای کمک به نیازمندان ساخته شده است. مردم و نجات جان آنها

کولیوند ادامه داد: با مصوبه دولت سیزدهم تا آبان ماه 600 دستگاه خودروی نجات دیگر خریداری شده به ناوگان هلال احمر اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در اربعین عملیات امدادی و درمانی دارد، افزود: عملیات حج پزشکی که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی بود با تلاش تیم های درمانی هلال احمر با موفقیت به پایان رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایران در سال های اخیر بالاترین مدال ایثار را از دولت ترکیه و بالاترین نشان را از فدراسیون دریافت کرده است اما آنچه برای این جمعیت مهم است خدمت به مردم در شرایط سخت است. موقعیت.

صبح امروز 30 تیرماه مراسم الحاق 905 خودرو و تجهیزات امدادی به ناوگان هلال احمر با حضور مخبر، آل اسماعیلی سرپرست و رئیس دفتر ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *