آیین افتتاحیه موکب بین‌الملل کمیته زینبیون برگزار شد

تبلیغات بنری


مراسم افتتاحیه موکب بین المللی هیئت زینبیون به همت اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران و با حضور جمعی از مدیران و خادمان بعثت بین المللی در مسیر نجف برگزار شد. به کربلا و عمود 833.

یورنا – بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران؛ در این مراسم نرگس مظاهری پور مسئول واحد بین الملل کمیته زینبیون گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته با حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران و همچنین شهرداری تهران منطقه 10، توانستیم عزیزانمان را جمع کنیم تا همگی لباس خادم اباعبدالله الحسین را بپوشیم.

وی افزود: مسلم است که جمع آوری چنین افراد مجرب و با انگیزه ای کار سختی است اما خداوند به ما کمک کرد تا امسال در راهپیمایی اربعین حسینی برای خدمت به زائران دیدار کنیم و امیدوارم گام های بسیار موثر و مستمری برداشته شود. در این جهت

مرضیه مینا پور مسئول مسابقه عقیله بخش بین الملل هیئت زینبیون با اشاره به فعالیت این مسابقه گفت: مسابقه بین المللی با حضور جمع زیادی از بانوان مترجم مسلط به زبان های خارجی است. و با حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران و برگزاری این راهپیمایی، همه دست اندرکاران از تلاش ها و بحث های مرتبط با این موضوع حمایت کردند.

وی با بیان اینکه وزرای زن حاضر در موکب جهانی دارای تحصیلات دینی و تخصص زبانی بالایی هستند، تصریح کرد: بانوان مبلغ در موکب جهانی هیئت زینبیون به زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، اردو، هندی، فرانسوی، آلمانی و آلمانی صحبت می کنند. ترکی. (آذربایجان)، ترکی (استانبولی)، کره ای، ژاپنی و چینی به صحبت کردن مسلط هستند.

مینا پور با بیان اینکه در این سفر معنوی در کنار یک تیم رسانه ای بسیار قوی و خوب هستیم، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم خبر اربعین را به تمام دنیا برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت خادمین گفت: خادمان از ساعت 18 تا 3 بامداد در جاده نجف به کربلا حضور دارند و خدمات رسانی می کنند. در روزهای گذشته بسیاری از زائران به صورت دسته جمعی در موکب بین المللی شرکت کردند. مسلم است که در دو روز منتهی به اربعین حسینی کاروان های بیشتری را دریافت خواهیم کرد و انشالله در طول مسیر با آنها ارتباط خواهیم داشت تا این ارتباط در طول سال به صورت مستمر با آدرس های مختلف ادامه یابد.

وی با اشاره به لزوم توجه به موضوع فلسطین و غزه در راهپیمایی اربعین حسینی، تصریح کرد: مسئله فلسطین تنها مسئله شیعیان و مسلمانان نیست، بلکه مسئله بشریت است، آزادگان جهان جهان مسئله فلسطین را موضوع مهمی می داند. در سفر پیاده روی نیز با زائران در این زمینه ها ارتباط برقرار می کنیم و موضوعات و موضوعات دیگری را نیز مطرح می کنیم تا انشاالله بتوانیم حرکتی صحیح و مستمر در سطح جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *