آینده کشور در گرو ۲ دشت خوزستان و مکران است

تبلیغات بنری


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از زمانی که پول نفت وارد کشور شده همه امکانات به استان های مرکزی اختصاص یافته است، گفت: آینده کشور ما در گرو دشت های خوزستان و مکران است.

یورنا – سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز یکشنبه 12 تیر 1403 در دانشگاه تهران گفت: در مواردی دچار سندروم دوقطبی شده ایم و فاصله طبقاتی در جامعه شکاف ایجاد کرده است و دامنه کوچک زندگی مطلوب است. برای همه.

وی افزود: از اینجا جرایم و بزه های اجتماعی شکل می گیرد. بنابراین بازسازی جامعه یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید با توجه به ظاهر کاریزماتیک خود در صدد رفع این شکاف بود، تصریح کرد: دولت بعدی باید مسئولیت اصلاح نهاد خانواده و توانمندسازی نهاد خانواده را بر عهده بگیرد شکاف درست می شود و این دقیقا همان کاری است که شهید رئیسی انجام داد و اگر بخواهد خداوند راه او را ادامه می دهد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: برخی ارتباط با دنیا را مشکل کشور، عده ای با مشکلات جوانان و عده ای عدالت را مشکل اولیه کشور می دانند. اما نکته اصلی این است که ما باید به مردم اعتماد کنیم.

قاضی زاده هشی ادامه داد: از زمانی که پول نفت وارد کشور شده، تمامی امکانات استان های مرکزی تخصیص یافته است. ما در بنیاد شهید این معادلات را به هم زدیم. کار را به مردم سپردیم و به شهرها بردیم. حتی در فیلم و فیلم هم علاقه و اهمیت مردم شهرها را اصل قرار داده ایم.

وی با انتقاد از حضور دولت در موضوعات و موضوعات مختلف به ویژه اقتصاد کشور گفت: ما از امام خمینی(ره) آموخته ایم که کار باید بر عهده مردم باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده کشورمان را در گرو دشت های خوزستان و مکران دانست و ادامه داد: نباید به خطوط قومی و منطقه ای فکر کنیم. ما باید ایران را به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل کنیم.

وی در بخشی دیگر از بیانات خود گفت: کشور اکنون نیازمند عناصری است که با موانع و داشته های انقلاب اسلامی آشنا باشند و آماده فداکاری برای حل مشکلات باشند.

قاضی زاده هاشمی با تعریف اینکه ایثار به معنای ایستادن در کنار مردم است، تاکید کرد: شهید رئیسی در هر تصمیمی در کنار مردم ایستاد.

وی افزود: اگر نیمی از هزینه ای که برای نمک زدایی صرف می شود در حوزه آبخیزداری سرمایه گذاری شود مشکل آب کشور حل می شود.

این خبر در حال بروز رسانی است…

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *