آیت‌الله رئیسی خبرنگاران را «پاسداران حقیقت» می‌دانست

تبلیغات بنری


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت 26 مرداد روز خبرنگار با صدور پیامی یاد و خاطره خبرنگاران شهید از جمله شهید محمد الصرمی را که در 26 مرداد 1377 در حین انجام وظیفه به شهادت رسید، تبریک و تهنیت گفت. خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار این روز

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت 26 مردادماه روز خبرنگار پیامی با گرامیداشت یاد و نام خبرنگاران شهید از جمله شهید محمد صرامی گرامی داشت. که در 26 مرداد 1377 در حین انجام وظیفه به شهادت رسید و به خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات و تمامی مجاهدان عرصه رسانه که با تلاش بی دریغ خود در راه اعتلای اسلام عزیز می کوشند تبریک گفت. ایران و جهاد تفسیر در جامعه. متن پیام میرهاشیم موسوی به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

26 مرداد ماه که به مناسبت شهادت خبرنگار محمد صرمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا یادی از زحمات خبرنگاران و قدردانی از زحمات بی دریغ آنان در راه حریم قلم و صداقت و رسانه باشیم. در پاسداری از حقیقت و ارزش های اجتماعی.

در میهن عزیز اسلامیمان ایران که امروز پرچمدار آزادگی و آزادی و انسانیت و دین و عدالت و صدای مستضعفان جهان است، حساسیت و سختی کار خبری و رسانه ای بر اثر کینه توزی دو چندان می شود. مجاهدین جبهه استکبار و رسانه برای دشمنان ایران و اسلام. در حالی که دستگاه عظیم رسانه ای جهانی استکبار و صهیونیسم لحظه به لحظه مشغول پمپاژ اخبار کذب علیه ملت شریف ایران و جبهه مقاومت و ارائه تصویری دروغین از جمهوری اسلامی ایران و ترویج «ترس از ایران» است. و «اسلام هراسی» وظیفه بزرگ و رسالتی خطرناک و دشوار بر دوش خبرنگاران، قلم ایران و رسانه‌های آن است که این توطئه دشمنان را امروز از زبان مردم و با استفاده از قدرت تبیین کرد وی به تشریح جایگاه واقعی جمهوری اسلامی پرداخت. دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران صدای مستضعفان جهان را به گوش آزادگان جهان رساند و این همان رسالت بزرگی است که رهبر معظم انقلاب (اردیبهشت ماه) انجام دادند. ). ایشان (رحمت الله علیه) بارها به «جهاد بیانیه» اشاره کرده و رسانه ها را یکی از مهمترین نیروهای مؤثر در خط مقدم انقلاب اسلامی معرفی کردند.

البته جهاد تفسیر تنها به ابلاغ دستاوردها محدود نمی شود و قطعا بخش مهمی از آن به انعکاس کاستی ها، مشکلات احتمالی داخلی و مطالبات مردم از نهادها، سازمان ها و نهادها مربوط می شود یک سازمان بزرگ تامین اجتماعی است که شامل خانواده بزرگی است که نیمی از جمعیت کشور را در بر می گیرد در صورتی که این سازمان خبرنگاران عزیز و دست اندرکاران محترم رسانه ملی را زبان فصیح مخاطبان سخاوتمند خود می داند و بر این اساس به طور مستمر تلاش کرده است. ارتباط و تعامل گسترده با چهره های رسانه ای و فعالان رسانه ای.

تبیین دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی و ارائه گزارش عملکرد این سازمان به مردم شریف ایران به ویژه بیمه شدگان عزیز سازمان تامین اجتماعی بزرگ در کنار رئوس کلی نظام مشکلات این سازمان مسلما نیست. بدون حمایت، همکاری و همت خبرنگاران و اصحاب رسانه و اهالی محترم رسانه، به مناسبت این ایام، این سازمان بر عهده خود می گیرد تا از جامعه بزرگ خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه تشکر و قدردانی کند. . فعالین برای حضور شریف ایشان.

به روح پاک همه شهدا به ویژه شهیدان آیت الله رئیسی که خبرنگاران را حافظ حق می دانستند درود می فرستم همچنین یاد و نام شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار فقید شهید محمد صرامی را گرامی می دارم. جان خود را فدای اعتلای ایران اسلامی به تمامی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و خبرنگاران و عکاسان خبری، با تشکر و قدردانی از حضور پرشور این عزیزان، از خداوند متعال خواستارم. با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همه ایشان در عرصه جهاد در خدمت شما خواهم بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *