آژیر خطر برای سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس/ قرارداد فونتانا تمدید می‌شود؟

تبلیغات بنری


به احتمال زیاد سرمربی تیم ملی بوکس ایران بعد از مسابقات قهرمانی آسیا می رود.

یورنا -فونتانامربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران که با هیاهوی زیادی آمده بود و در راه کسب سهمیه المپیک ناکام مطلق بود، این روزها شرایط خاصی را دنبال می کند.

این مربی که برای بوکس ایران گران قیمت محسوب می شود تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا با فدراسیون بوکس قرارداد دارد اما احتمال ماندنش بسیار کم است.

فونتانا در مسیر گرفتن سهم خودداری کرد و اکنون تیمش را برای مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه آینده در اردن برگزار می شود آماده می کند.

با توجه به تغییرات زیادی که در تیم ملی رخ داده و احتمال غیبت چند بوکسور باتجربه در ترکیب تیم آرامی برای مسابقات قهرمانی آسیا، بوکس ایران برای کسب مدال های زیبا در قاره کهن کار دشواری را پیش رو دارد.

اوضاع بوکس به قدری آشفته است که پس از کسب دو سه مدال برنز، هیچکس تسلیم بازی های مجازی و حمایت از طریق استوری نمی شود و جامعه بوکس و به خصوص متولیان ورزش نتیجه بسیار خوبی از این تیم می خواهند.

در هر صورت مربی که به گفته مسئولان فدراسیون یکی از مربیان با بیشترین رزومه در دنیا محسوب می شود باید بتواند تحولی اساسی در بوکس ایجاد کند.

با توجه به این پرونده و مسئولیت سنگینی که فونتانا بر دوش دارد، بعید به نظر می رسد که این مربی پس از مسابقات قهرمانی آسیا بتواند در تیم ملی بوکس باقی بماند.

امید است بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتایج را کسب کند تا سری شکست های اخیر را فراموش کند اما راه رسیدن به مدال یعنی مدال طلا بسیار سخت است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *