آنچه در سه سال مدیریت شهری صورت گرفته به نفع شهر بوده است

تبلیغات بنری


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ممکن است در عملکرد دولت ششم مدیریت شهری کاستی هایی وجود داشته باشد اما تلاش های زیادی برای خدمت رسانی انجام شده است.

یورنا به گزارش شهر، علی رضا نادعلی در حاشیه دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برکناری شهردار تهران اظهار داشت: قانون در خصوص عزل روشن است و نیاز به رای دارد و با توجه به حمایت حداکثری شورا از آقای زاکانی چنین موضوعی قابل تصور نیست.

وی ادامه داد: 12 نفر از عملکرد آقای زاکانی حمایت می کنند و این را هم باید بدانیم که ممکن است منتقدان برکناری او را امضا نکنند. البته موافقان و مخالفانی هم دارد و ما وظیفه داریم با نیت اصلاح آنها را مطرح کنیم. به عنوان جمعی از مردم حامی نهضت خدمتگزاری می دانیم که آنچه در این سه سال انجام شده به نفع شهر تهران و رفع مشکلات است و اقداماتی که شهردار اعلام کرده اتفاقاتی است که باید به آن افتخار کنیم. از.

نادعلی با اعلام اینکه پس از انتخابات ریاست جمهوری، جریان های متعددی به دنبال انتقام از منتقدان فضا بودند، خاطرنشان کرد: برخی چهره ها و روزنامه های اصلاح طلب مخالف سیاست رئیس جمهور منتخب که به دنبال سازندگی کشور هستند و برخی از اصولگرایان این حزب هستند. . رویکرد تلافی جویانه پس از انتخابات مجلس، سیاستمداران خواستار اعتصاب شدند، اما شهردار در میان محرومان بسیار محبوب است. ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد، اما تلاش های زیادی برای ارائه خدمات صورت گرفته است.

وی درباره برخی اظهارات یکی از اعضای شورا نیز گفت: با کمک رسانه های اصلاح طلب موضوعی را مطرح می کنند که دل اصولگرایان را می شکند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *