آمادگی پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان جهت پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین حسینی

تبلیغات بنری


مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: گذرگاه مرزی میرجاوه و رمضان در سیستان و بلوچستان آماده پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی است.

یورنا – به گزارش وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، حسین مزناب مدیرکل دفتر بازرسی و دبیر اربعین وزارت راه و شهرسازی در بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت ها در ایستگاه مرزی میرجاوه گفت: اقدامات خوبی در ایستگاه مرزی میرجاوه انجام شده است که از جمله آن می‌توان به توسعه سالن مسافربری اشاره کرد و سیستم‌های سرمایشی، مه‌پاش‌ها، یخ‌بانک‌ها و سایبان‌ها برای آسایش بیشتر زائرین پاکستانی در نظر گرفته شد. اربعین حسینی.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم با تمامی دستگاه های اجرایی در گذرگاه های مرزی انجام شده تا زائران ورودی به کشور بتوانند بدون وقفه و تأخیر فعالیت های خروجی خود را انجام دهند، گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 100 هزار زائر پاکستانی وارد کشور شوند. عبور از گذرگاه مرزی میرجاوه و رمضان در مراسم اربعین حسینی برای ورود به کشور.

شایان ذکر است سال گذشته بیش از 80 هزار زائر از مرز میرجاوه و رمضان در سیستان و بلوچستان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی وارد کشور شدند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *