آمادگی بیمارستان‌ها و اورژانس برای انتقال و پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان

تبلیغات بنری


معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در لبنان و تماس تلفنی وزیر بهداشت با همتای لبنانی خود، از آمادگی بیمارستان‌های تهران برای پذیرش مجروحان این حادثه خبر داد.

یورنا – بر اساس اطلاعیه ویپدا، سعید کریمی اظهار داشت: با دستور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزیر، آمادگی کامل برای پذیرایی از مصدومان این حادثه را داریم و در صورت انتقال این عزیزان به کشورمان. برای دریافت خدمات پزشکی به سرعت آنها را برای پذیرش و بستری به بیمارستان ها می فرستیم.

وی افزود: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران از همان لحظات اولیه وقوع این حادثه تروریستی آمادگی خود را برای امدادرسانی به مصدومان اعلام کرد و از تمامی توان تخصصی و نیمه تخصصی برای ارائه خدمات به این مصدومان استفاده می شود.

جعفر میادفر رئیس سازمان اورژانس با اشاره به اینکه این سازمان برای انتقال مصدومان با فرودگاه هماهنگ شده است، گفت: 4 اتوبوس آمبولانس و 30 دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان از فرودگاه به بیمارستان های تهران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با دانشگاه های علوم پزشکی تهران برای پذیرش مصدومان در بیمارستان ها و حضور نیروهای متخصص و نیمه متخصص انجام شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *