آغاز پویش مرهم زائر ویژه ایام اربعین/ دارو‌های سالم و مصرف نشده را به هلال احمر اهدا کنید

تبلیغات بنری


رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از آغاز مرحله جدید کمپین «پماد زیر» خبر داد و از مردم خواست داروهای سالم و بلااستفاده را به هلال احمر اهدا کنند.

یورنا- به گزارش خبرگزاری صدف سیما، وحید سلیمی با اشاره به برگزاری سومین کمپین ملی مرهم حج گفت: عموم مردم در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین الحسین از طریق نیازهای پزشکی و خیرین هستند. مواد مصرفی پزشکی این گردهمایی جمعی با همکاری جمعیت هلال احمر محقق خواهد شد.

السلیمی با اشاره به اینکه مشارکت مردم پولی و غیر پولی است؛ وی افزود: کمک های غیرنقدی مردم شامل اهدای داروهای ایمن و مازاد مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله های دارو و لوازم مصرفی پزشکی به شعب هلال احمر و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

السلیمی گفت: داروها باید در بسته بندی اصلی کارخانه باشند. داروها و داروها در یخچال با شرایط نگهداری 15 تا 20 درجه، داروهای مایع و نیمه جامد، اسپری و شیاف در بسته بندی باز و همچنین قرص، کپسول و مروارید به صورت شل و باز نشده.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: داروهای اهدایی پس از دسته بندی به کشور عراق منتقل و در مراکز درمانی زیر نظر جمعیت هلال احمر ایران توزیع و به مرکز پزشکی حج و عمره وابسته به این سازمان ارائه می شود. این جامعه

خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره 99999 بانک ملی، شماره کارت 6037997544999999، شماره آی آر شبا 770170000001999999999003، کد سفارش 112*3 و یا درگاه پرداخت آنلاین rcs.ir/portal/name of the Redcenty.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *