آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ از ۲۲ مهرماه – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404 و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه 22 مهرماه آغاز می شود. و شنبه پایان می یابد. 28 مهریه.

وی تاکید کرد: متقاضیان باید با مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام و داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن راهنما در آزمون مذکور شرکت کنند.

پورعباس افزود: راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور منتشر می شود.

پذیرفته شدگان دوره های آموزشی رایگان روزانه برای آزمون کارشناسی ارشد 1403 نمی توانند در آزمون 1404 مجدد شرکت کنند.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور تایید کرد: پذیرفته شدگان دوره های آموزشی رایگان روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 هجری شمسی اعم از ثبت نام قابل قبولی دارند. دانشگاه یا مؤسسه یا غیر، مجاز به شرکت مجدد در آزمون سال 1404 هجری قمری نیستند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1405 هجری شمسی به بعد باید قبل از پایان مهلت ثبت نام آزمون از دانشگاه یا موسسه انصراف دهند.

پورعباس درباره قبول شدگان دوره روزانه در سال 1402 و قبل از آن و همچنان در حال تحصیل هستند، گفت: این دسته از متقاضیان باید از دانشگاه یا موسسه انصراف دهند تا در پایان ثبت نام مجددا در آزمون 1404 شرکت کنند. مهلت آزمون 1404 و پس از اعلام نتایج نهایی در صورت پذیرش رشته جدید: باید فرم انصراف نهایی از رشته قبلی را به دانشگاه پذیرش ارائه کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان در دوره های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد 1403 و همچنین دانشجویان شاغل می توانند در دوره های غیر روزانه کارشناسی ارشد به شرط عدم وجود مشکل در سامانه تعیین تکلیف برادران به شرح زیر تحصیل کنند. سالهای گذشته بدون انصراف از تحصیل و در صورت احراز سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای کمک، ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1404. پس از اعلام نتایج نهایی، در صورت قبولی در رشته جدید، قبلی. پذیرش لغو می شود و باید فرم انصراف نهایی از رشته قبلی را به دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند ارائه دهند.

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشوری گفت: آزمون پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته 1404 در روزهای دوم و سوم اسفند ماه 1303 برگزار می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *