آغاز به کار باشگاه مشتریان واسپاری سپهر صادرات

تبلیغات بنری


مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان واسپاری سپهر صادرات برگزار شد و مدیرعامل بانک صادرات در این مراسم گفت: راه اندازی باشگاه مشتریان باعث افزایش مشتریان وفادار گروه می شود.

یورنا- محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات در نشست خبری رونمایی از باشگاه مشتریان صادرات واسباری (لیزینگ) گفت: بانک صادرات بیش از 40 میلیون مشتری فعال دارد و لیزینگ صادرات قطعا می تواند از این ظرفیت استفاده کند. همچنین بانک صادرات در تامین مالی، نیروی انسانی و پشتیبانی لیزینگ دریغ نخواهد کرد. هدف از این حمایت شرکت واسپاری سپهر صادرات برای افزایش سهم بازار و صعود به سه شرکت برتر صنعت اجاره در ایران است.

وی ادامه داد: زمانی که سیاست های پولی انقباضی حاکم باشد طبیعی است که تامین مالی با مشکل مواجه شود. از سوی دیگر، ساختار اقتصاد ایران، ساختاری است که همواره به دنبال نقدینگی است، زیرا در گذشته نمی‌توانستیم زنجیره پرداخت را از پول نقد به ابزار دیگری هدایت کنیم. این سیاست های انقباضی بخشی از ترازنامه را در اختیار گرفته و سپرده های قانونی را افزایش می دهد. اما واسپاری سپهر صادرات می تواند تامین مالی کند.

سیفی در خصوص افزایش شرکت های اقساطی بدون مجوز گفت: در این شرایط اقتصادی و به دلیل کمبود نقدینگی، شرکت ها مجبور به فروش اقساطی هستند. اما لیزینگ صادراتی می تواند این تهدید را به فرصت تبدیل کند.

محسن السیفی در خصوص اهمیت لیزینگ برای خود بانک و مردم گفت: تامین مالی از طریق بانک به دلیل کنترل های پیشگیرانه و نظارتی و بروکراسی اداری به کندی پیش می رود. از طرفی منابع ورودی به بانک کوتاه مدت و بازپرداخت تسهیلات نیز معمولا کوتاه مدت است. اما لیزینگ صادراتی این محدودیت ها را ندارد و می تواند با کاهش بروکراسی اداری و تامین مالی بلندمدت با نرخ موثر بالاتر، به سنگر دوم بانک صادرات تبدیل شود. حتی لیزینگ صادراتی نیز باید محصولات خود را متنوع کند تا علاوه بر خودرو، محصولات دیگری را نیز در کارنامه خود داشته باشد که باعث ایجاد مشتریان بیشتر با وفاداری بیشتر و رفع نیازهای کشور شود.

صافی در حاشیه رونمایی از باشگاه مشتریان صادرات نیزه (لیزینگ) به اهمیت این کار اشاره کرد و گفت: راه اندازی باشگاه مشتریان باعث افزایش مشتریان وفادار مجموعه می شود. در این راستا نیازهای مورد نیاز آنها نیز افزایش یافته است و شرکت صادرات و لیزینگ می تواند با ارائه تسهیلات و تخفیف آن نیازها را برطرف کند. علاوه بر قراردادهای چند جانبه و ایجاد شبکه تبادل برای توانمندی های مشتریان، راه دیگری برای پیشبرد اهداف شرکت و دولت است.

سیفی ادامه داد: باشگاه مشتریان امکان پرداخت تسهیلات را بر اساس اعتبارسنجی می دهد که شفافیت و اعتماد را به مشتریان منتقل می کند.

مدیرعامل بانک صادرات در خصوص هوشمندسازی گفت: در حال حاضر شرکت های فناوری اطلاعات تامین مالی جزئی و کل را انجام می دهند. اتفاقی که نشان می دهد این شرکت ها در آینده رقیب بانک ها خواهند شد! در این راستا، اینکه لیزینگ صادراتی به سمت اتوماسیون حرکت کرده است، می تواند گام بسیار موثری برای ایجاد یک شبکه بسیار قوی باشد.

در پایان این جلسه باشگاه مشتریان، سامانه مرکز اسناد الکترونیک، واحد مرکزی امور مشتریان و سامانه فروش غیرمستقیم این شرکت برای مدیران و کارکنان رونمایی شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *