آغاز به کار آزمون عملی سال ۱۴۰۳ رشته علوم ورزشی

تبلیغات بنری


با حضور بیش از 21 هزار داوطلب زن و مرد، آزمون عملی امسال در رشته علوم ورزشی صبح امروز پنجشنبه 17 شهریورماه در سطح کشوری راه اندازی شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1403 (روش پذیرش آزمون) از امروز پنجشنبه 17 شهریور ماه در پسران آغاز می شود. بخش ' در روز جمعه 18 شهریور در بخش دختران ادامه دارد. همچنین این آزمون به مدت دو روز در روزهای نهم و دهم شهریور ماه در دانشگاه فردوسی مشهد به صورت استثنایی برگزار می شود.

این رویداد بزرگ کشوری با حضور بیش از 21000 داوطلب در 27 حوزه امتحانی با همکاری دانشگاه های سراسری و با حضور بیش از 1500 کادر آموزش دیده و متخصص شامل اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم ورزشی برگزار می شود. برای اجرا و داوری آزمون. همچنین 54 ناظر به نمایندگی از «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در تمامی رشته ها (دختران و پسران) به همراه «نمایندگان دستگاه ملی سنجش و ارزیابی عملکرد کشوری» حضور خواهند داشت. ” سیستم آموزشی» به صورت تمام وقت.

آزمون عملی امسال شامل 7 مرحله است که تحت عنوان: بخش هفتم آزمایشی پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی مراحل تست شامل: دراز کشیدن، بارفلکس، حرکات کششی در 20 ثانیه، دریبل زدن با توپ فوتبال و. بسکتبال، نشستن – پریدن در 30 ثانیه. دوی با مانع عبارتند از دوی تست 4 در 9 متر مردان، پرتاب توپ پزشکی و دوی 250 متر و دوی 150 متر زنان. لازم به ذکر است قبل از شرکت در آزمون عملی، آزمون سنجش وضعیت جسمانی و معاینات بهداشتی و پزشکی در تمامی زمینه ها انجام می شود.

کاندیداها با توجه به استان و شهر محل سکونت خود باید صبح ها از ساعت 06:00 الی 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 13:00 الی 17:00 به حوزه انتخاباتی مربوطه مراجعه کنند.

از آنجایی که کارت شرکت در آزمون عملی برای داوطلبان با توجه به آدرس محل سکونتی که در هنگام ثبت نام در کنکور سراسری 1403 ذکر کرده اند صادر شده است، محل برگزاری آزمون عملی به هیچ عنوان قابل تغییر نیست. کارت شرکت در آزمون در محل برگزاری آزمون به داوطلبان تحویل داده می شود و به صورت اینترنتی صادر نمی شود.

باید گفت؛ آزمون عملی فقط یکبار در سال 1403 هجری شمسی (از هشتم تا دهم شهریور ماه) برگزار می شود و در صورت عدم شرکت در آزمون عملی، در رشته علوم ورزشی (روش های ورزشی) قبول نمی شود. همچنین نمره آزمون عملی با ضریب 12 با اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری 1403 این رشته (روش آزمون) موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *