«آشپزخانه» شبکه نمایش آماده پذیرایی شد

تبلیغات بنری


فیلم «آشپزخانه» توسط 14 صداپیشه در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه های بین الملل سیما دوبله شد.

یورنا – به نقل از پایگاه سیما؛ فیلم ماجرایی، درام و علمی تخیلی «آشپزخانه» که محصول سال 2023 کشور انگلستان است، از شبکه SEMA پخش می شود.

مدیر دوبلاژ این فیلم بهمن هاشمی و صدابردار مهدی بیانده است. آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بی محمدی، محمد تنا، علی جلیلی بل، ارسلان گلای، مونا خجشتی، بهروز علیمحمدی، بویا فهمی، نسرین کوچخانی، اکبر منانی، امیر منوچهری و بهمن هاشمی صداپیشگان این فیلم هستند. این کار

این فیلم داستان مردی به نام «ایزی» را روایت می‌کند که در شهر آشپزخانه زندگی می‌کند، اما در بخش لوکس و پیشرفته شهر کار می‌کند. او می خواهد از آشپزخانه به بالای شهر برود که با پسر نوجوانی به نام بنجی همراه می شود که به تازگی مادرش را از دست داده است. بنجی در واقع پسر ایزی است و مقاومت زیادی در آشپزخانه در برابر پلیس های بالای شهر در جریان است. بین ماندن و رفتن، ایزی ماندن را انتخاب کرد.

این فیلم در ژانر علمی تخیلی ساخته شده و حاوی پیام های جالبی است. شهر کیچن شهر زاغه نشینان است و زندگی در آنجا در حالتی آزاد و شاد می گذرد، اما نیروهای اشغالگر که دارای تکنولوژی، ثروت، قدرت و رفاه هستند مانع از آن نمی شوند و مردم آشپزخانه در برابر این امر مقاومت می کنند. گروه فیلمسازی نیز یک فرآیند حرفه ای است و علاوه بر جنبه محتوایی، سرگرم کننده نیز هست. این فیلم برنده دو جایزه و نامزد یک جایزه از جشنواره فیلم پالم اسپرینگز و جوایز فیلم مستقل بریتانیا شد.

شبکه نمایش مسئولیت نظارت بر این اثر را بر عهده گرفت و پس از طی مراحل تایید، ترجمه، ویرایش و سپس دوبله، این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *