آریوبرزن‌ها می‌روند، اما رسم پهلوانی در طول تاریخ باقی می‌ماند

تبلیغات بنری


گیل آموزگار نمایش آریوبرزن را اثری بدیع در به تصویر کشیدن زندگی یک سردار بزرگ متعلق به همه ایرانیان دانست.

یورنا – بر اساس اعلام مشاور رسانه ای پروژه، نمایش آریوبرزن به نویسندگی و کارگردانی حمید مکالمی که اجرای خود را از 19 تیرماه در سالن 3 مجموعه تئاتر شهرزاده از شب گذشته دوشنبه 20 تیرماه آغاز کرد و میزبان آن بود. ژاله آموزگار، فرزین محدث و ردا بنفشیخا.

معلم گالی آموزگار پس از تماشای این نمایش گفت: نمایشی زیبا و بسیار بدیع از زندگی آریوبرزن تماشا کردم. آریو بارزانی که متعلق به همه ایرانیان است.

این معلم با اشاره به اینکه بعد از این همه مدت همچنان عاشق آریوبرازن هستیم، تاکید کرد: کار آریوبرزن خیلی خوب بود و باورم نمی شد که بازیگران به این شکل منظم و آسان نقش خود را بازی کنند به این همه عزیز افتخار می کنم.

وی ادامه داد: شکست آریوبرزن ها به دلیل خیانت چوپان ایرانی در مقابل اسکندر مقدونی نشان می دهد که ایرانی ها همه خوب هستند، اما در کنار آنها افراد شرور نیز حضور دارند.

این استاد و پژوهشگر فرهنگ و زبان های باستانی گفت: متأسفانه خیانت باعث می شود اسکندر آریوبرزن ما را نابود کند. البته آریوبرزن ها خواهند رفت اما راه و رسم پهلوی در طول تاریخ باقی خواهد ماند.

نمایش «آریوبرزن ها» به نویسندگی و کارگردانی حمید متکلمی تا 31 تیرماه ساعت 21:30 به مدت محدود در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاده به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *