«آخر هفته» در دو جشنواره جهانی

تبلیغات بنری


فیلم کوتاه آخر هفته به نویسندگی و کارگردانی الهام محمدزاده به جشنواره های بین المللی فیلم اردن و کره جنوبی راه یافته است.

یورنا – بنابر اعلام مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «آخر هفته» به نویسندگی و کارگردانی الهام محمد زاده و تهیه کنندگی الهام محمد زاده و انجمن سینمای جوانان اداری کاشان راهی سومین دوره جشنواره بین المللی کودک می شود. . جشنواره فیلم در اردن و اولین دوره جشنواره Yeosu در کره جنوبی.

جشنواره فیلم کودکان اردن یکی از اولین رویدادها در نوع خود در پادشاهی اردن و یکی از معدود جشنواره‌هایی در منطقه عرب است که منحصراً بر فیلم‌های کودکان و نوجوانان تمرکز دارد. جشنواره علاوه بر نمایش، به جنبه آموزشی نیز توجه ویژه ای دارد و کارگاه هایی با هدف رشد توانایی های کودکان، برجسته سازی داستان های کودکان و آشنایی آنها با اصول و فنون فیلمسازی برگزار می کند.
این جشنواره از 8 تا 12 آگوست 2024 (18 تا 22 اوت 1403 هجری قمری) در اردن برگزار می شود.

جشنواره بین المللی Yeosu رویدادی است که هدف آن فراهم کردن بستری برای هنرمندان از فرهنگ ها و پیشینه های مختلف است. برای ملاقات، تبادل تجربیات و کشف فرصت های همکاری جدید.

این جشنواره از 4 تا 6 سپتامبر 2024 (14 تا 16 شهریور 1403) در کره جنوبی برگزار می شود.

الهام محمد زاده، فارغ التحصیل کارگردانی سینما. محمدزاده سابقه نویسندگی و کارگردانی فیلم های کوتاه پایان بازی، دربند، عروسک روسی و چترباز را دارد. فیلم کوتاه «آخر هفته» آخرین اثر او قبل از اکران بین المللی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و تدوین از جشنواره ملی فیلم رشت شد.

در خلاصه داستان «آخر هفته» آمده است: امید طبق معمول عصر پنجشنبه به خانه مادرش می رود اما این بار به این گرمی از او استقبال نمی شود…

وحید قاضی زاهدی، احسان منصوری، بهار نوحیان، آیان یرباغی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند و پخش بین‌المللی فیلم بر عهده جشنواره پرو فیلم است.
عوامل “آخر هفته” عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: الهام محمدزاده، تهیه کننده: الهام محمدزاده و دفتر انجمن جوانان سینمای کاشان، با حمایت سازمان رفاهی، تفریحی و ورزشی شهرداری شهرکرد، مدیر فیلمبرداری: وحید بیوتی، صدابردار: سامان شهامت، تدوین: بویان شالیور، آهنگسازی و میکس صدا: آرش قاسمی، تصحیح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، سرپرست تیم: سجاد حسینی، مدیر تولید: رضا فلاح، طراح صحنه و لباس: ملیکا غلامی، طراح گریم: دیانا میخائیلیان، تئا . منشی: رضا بقایی، تصویرگر: پدرام نامدار، طراح پوستر و تیزر: دانیال رحیمی کاشانی، طراح استوری بورد: هستی عزیزی و مشاور رسانه ای: علی کشاورز.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *