آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی

تبلیغات بنری


هیئت صدور پروانه کار غیر سینمایی با اکران ۸ فیلم بلند سینمایی، ۱۱ فیلم مستند و ۱۹ فیلم کوتاه موافقت کرد.

یورنا – بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، سمعی و بصری و سمعی و بصری، در جلسات اخیر شورای نمایشگاه آثار غیرسینمایی درباره اکران فیلم های بلند سینمایی «کویر ناآرام» به تهیه کنندگی زاهد رئیسی. به کارگردانی سعید توکلی، سایه روشن، تهیه کنندگی و کارگردانی کمال مقدم به تهیه کنندگی فرهاد مرادی و کارگردانی مجید وحیدیان، بلور سیاه به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا ختایی، آدام حشابی. به کارگردانی حسن کیک‌بادی، «سرالیش» به تهیه کنندگی یاسر احمدی و کارگردانی یاسر احمدی و هاروز باقری سجزی و «فیل» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجیدرضا دهقانی و «ویلای موروثی» به تهیه کنندگی و کارگردانی نیما هاشمی.

همچنین از جمله مستندها می توان به «آقا رضی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمد حسن سیاح، «پیامی به ریحان» به تهیه کنندگی و کارگردانی ساسان فلافر، «چرخ ها و پاهای دونده» به تهیه کنندگی مسعود جعفری گزنی و کارگردانی مهدی اشاره کرد. حاج یوسف، «داغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی سالار نسبی تهرانی، «پارادایزو سگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود انامی، «کپی گندم» به تهیه کنندگی علی رضا رمضانی و کارگردانی شاکر شکیبا، «سرزمین ارزوها» به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالله عبدی، «کوهن رفیق» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعباس یکتاخواه، «از چهره تا آزادی» به تهیه کنندگی علی رضا ولی پور و کارگردانی ابراهیم شفیعی، «استار ال کلاسیکو» به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی شریعتی و «با من برقص». به تهیه کنندگی سید جمال عودمین و کارگردانی نجاح محمد صفا پروانه نمایش غیر سینمایی را دریافت کرد.

لازم به ذکر است این تابلو به فیلم های کوتاه روایی «دنیا منعم فوآ» به تهیه کنندگی فرهاد حاج عباسی و کارگردانی مصطفی آقامحمدلو، «پاپایا» به تهیه کنندگی اصغر عزیزی و کارگردانی عرفان احتشامی، «پریا» تهیه کنندگی اختصاص دارد. به کارگردانی فاطمه دانشور و کارگردانی شاهین صمدپور، «در رگهای این درخت» به تهیه کنندگی میرمحمد کوچکی و کارگردانی کامران حمزه قانون، «کمی جلوتر» به تهیه کنندگی امیر دهبان و کارگردانی وحید شیخ زاده، «کلبو» به تهیه کنندگی میثم جمالی. و به کارگردانی سامان پهلوان، «راننده تاکسی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید کهزاد، «زمان صفر» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید پارسا هاشمی گلسفیدی «زندان و زندان؟ به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کارخانه، «برخورد با خود» به تهیه کنندگی یعقوب مقدم نیا و کارگردانی ابراهیم صمیمی، «نیمه شب» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمحمد قاسمیان، «خفگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد جوانبخت رضوانی، «خود» تهیه کنندگی امیر دهبان و کارگردانی وحید شیخ زاده، «من فقط برای خودم نیستم» به تهیه کنندگی رسول یعقوبی و کارگردانی میلاد بیکدالی، «برو شادی» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی مردانی، «موساد» به تهیه کنندگی شاهین پور زنجی آبادی و کارگردانی حسین زنجی آبادی. . «درای تقسیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین نعمتی، «بن بست» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا حسین زاده و «فریبا» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی قاسمی پروانه نمایش دریافت کردند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *